Kuidas üks artikkel tegi 2689€ müügi

Täna tahan jagada juhtumit meie praktikast ja rääkida teile, kuidas vaid üks artikkel on poele Looduspood.ee juba 2689€ müüki toonud ja toob seda jätkuvalt.
Ülesandeks oli kasvatada kannakannuste koduse ravikomplekti müüki, millega saime edukalt hakkama.
See toode on võtnud Google’is liidripositsiooni päringuga „kukekannuse ravi“ ja seda müüakse edukalt ilma kontekstilise reklaami eest tasumata.
Räägin teile samm-sammult, kuidas saavutasime oma eesmärgi:
1. samm. Oli vaja leida peamine märksõna, mille järgi kasutajad sellele probleemile lahendust otsivad. Selleks kasutasin tööriista Google Keyword Planner ja leidsin, et selle probleemi korral on põhipäring „kukekannuse ravi“. Sellest fraasist lähtuvalt otsustati kirjutada tulevane artikkel.
2. samm. Järgmiseks oli vaja kavandada tulevase artikli struktuur. Otsustasin teha selle samm-sammuliste juhiste kujul. Igas sammus on oma toode, millel on oma roll kannakannuste kompleksravis.
Tooteid saab osta üksikult või komplektina; komplekti ostmisel säästab klient 20%. Nii oli võimalik näidata kliendile kasulikkust ja ergutada korraga 4 toote müüki.
3. samm. Järgmiseks oli vaja välja mõelda esimese taseme H1 ilmekas pealkiri. Pealkiri peaks klienti ligi meelitama ja panema teda artiklit lugema. Otsustasin jääda variandi „Lihtne ja tõhus rahvapärane meetod kukekannuse raviks“ juurde. Pealkiri on edukaks SEO edendamiseks väga oluline. Google peab nägema, et inimesed on teie artiklist huvitatud ja sellel klõpsatakse aktiivselt – siis tõstab ta artikli kõrgematele kohtadele. Samuti oli oluline täita lehe pealkiri ja õigesti kirjutada teise taseme pealkirjad H2.
4. samm. Artikli kujundamine. Kujundasin selle eraldi plokkidena, tõstsin põhipunktid paksus kirjas esile, lisasin pilte ja infograafikat. See muutis artikli lugemise veebisaidi külastajatele lihtsaks ja ülevaatlikuks. Enamik kasutajaid luges selle lõpuni ja see saadab Google’i otsingurobotitele signaali, et artikkel on kasutajatele väärtuslik ja tõstab selle kõrgematele positsioonidele.
Kas soovite samu tulemusi? Taotlege tasuta konsultatsiooni ja aitame teil välja selgitada, kas teie ettevõte vajab SEO-d, samuti vastame kõigile teie küsimustele!