Tänu SEO optimeeritusega veebilehele ja korrektselt täidetud tootekaardile õnnestus meil see toode Google’is esikohale tõsta. Selle tulemusena toimus aasta jooksul 157 selle toote müüki summas 1545€, ilma vajaduseta reklaami investeerida.
Madala sagedusega märksõnade optimeerimise eeliseks on väiksem konkurents. Selliseid sõnu on lihtsam Google’i otsingutulemustes juhtivatele kohtadele tõsta. Esmapilgul võib tunduda, et kui klõpse on alla 100 kuus, siis pole mõtet neid reklaamida, aga see pole nii! Kui sisestate neid märksõnu piisavalt, võite saada üsna käegakatsutava tulemuse.
Kas soovite samu tulemusi? Taotlege tasuta konsultatsiooni ja aitame teil välja selgitada, kas teie ettevõte vajab SEO-d, samuti vastame kõigile teie küsimustele!