Kuidas madala sagedusega märksõnaga 1.545€ välja teenida?

Täna tahan jagada juhtumit meie praktikast ja rääkida madala sagedusega märksõnade optimeerimise tõhususest.
Madala sagedusega märksõnad on need, mida otsitakse mitte rohkem kui 100 korda kuus.
Toon siinkohal näite märksõnast „radikuliidivöö“. Selgub, et seda otsitakse keskmiselt 10-100 korda kuus.
Tänu SEO optimeeritusega veebilehele ja korrektselt täidetud tootekaardile õnnestus meil see toode Google’is esikohale tõsta. Selle tulemusena toimus aasta jooksul 157 selle toote müüki summas 1545€, ilma vajaduseta reklaami investeerida.
Madala sagedusega märksõnade optimeerimise eeliseks on väiksem konkurents. Selliseid sõnu on lihtsam Google’i otsingutulemustes juhtivatele kohtadele tõsta. Esmapilgul võib tunduda, et kui klõpse on alla 100 kuus, siis pole mõtet neid reklaamida, aga see pole nii! Kui sisestate neid märksõnu piisavalt, võite saada üsna käegakatsutava tulemuse.
Veebipoodi Looduspood.ee optimeerides õnnestus sellistel sõnadel saavutada hulk positsioone, mis toob poele korralikku kasumit.
Kas soovite samu tulemusi? Taotlege tasuta konsultatsiooni ja aitame teil välja selgitada, kas teie ettevõte vajab SEO-d, samuti vastame kõigile teie küsimustele!